Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Di Terimakah Rayuan Ku? [STICKY POST TERBARU DI BAWAH]

Salam semua,

Hari ini saya nak berkongsi tentang rank saya setakat ini di BLOGGER OF THE YEAR DIGI AWARD.
Alhamdulillah, setelah promote2 akhir nya blog ini sudah menghampiri rank yang ke 50.

Terima kasih kerana sudi vote blog yang tidak seberapa ini.
Semoga Tuhan akan membalas jasa baik kalian :)

Saya juga berterima kasih kepada kawan saya NASUHA  kerana membuat picture yang menarik ini dan telah di post ke dalam Facebook. Sungguh saya tak menyangka dia ni baik jugak kadang2..hehehe  :)

Ni gambar yang dia buat..SMART gile kan :)

Saya kongsikan rank terbaik yang pernah saya ada setakat ini.
Semoga dia akan meningkat lagi dari masa kesemasa :)
Semuanya ditangan rakan-rakan sekalian :)

Nak jelas klik picture k :)

Sekali lagi bilion terima kasih saya ucapkan kepada siapa yang mengundi..saya x mampu nak membalas nyer :)
TERIMA KASIH SEMUA :)

belum vote lagi? Vote la k :)


8 Comments to “Di Terimakah Rayuan Ku? [STICKY POST TERBARU DI BAWAH]”

lie (May 24, 2011 at 3:18 PM)

tahniah bro!

Nizam Ijam (May 24, 2011 at 3:41 PM)

@lie

thanks :) jemput2 lah undi k :)

sha (May 25, 2011 at 12:25 PM)

best kan ada kwan macam tu..

terharu, kan? =)

Nizam Ijam (May 25, 2011 at 12:26 PM)

@sha

betol2 :) sangat terharu :)

abiey (May 27, 2011 at 1:54 AM)

ok..dah vote

SofieyAzwa (May 27, 2011 at 4:30 AM)

Datang vote..

Boleh tolong LIKE gambar nie x? Terima kasih. ;) http://d5100.nikon-asia.com/submissions/19498

Nizam Ijam (May 27, 2011 at 6:10 AM)

@SofieyAzwa

ok saya akan like :)

Nizam Ijam (May 27, 2011 at 6:10 AM)

@abiey

terima kasih sangat2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...