Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Follower Tunjang Blogger

Gambar dari Google

Salam semua.

Hari ini saya nak kongsikan betapa pentingnya follower bagi seseorang blogger :)

Ada sesetengah blogger merasakan follower ini tidak penting. tetapi sebenarnya bagi saya ianya sangat2 penting bagi sesorang blogger.

Kenapa saya bercakap begitu (pandangan saya):-

  1. Pemberi semangat. Sebelum saya memulakan menulis entry, saya akan lihat dulu follower,jika bertambah, ia akan memberi saya lebih semangat untuk menaip
  2. Mewujudkan pembaca tetap kepada blog kita, dengan adanya follower, follower akan sentiasa update dengan perkembangan entry kita. Ini sangat penting.
  3. Wajah blog kita. apabila sesebuah blog mempunyai ramai follower, itu sebenarnya menarik minat blogger lain untuk menjengah ke blog kita.
  4. Menampakkan blog kita lebih berkeyakinan dan mendapat sambutan. jadi taklah kita rasa macam menulis syok sendiri jer kan.
  5. Menambah kenalan blogger. apabila kita menambah kenalan blogger, secara tidak langsung akan menambah sahabat kita dari sudut sahabat penulisan.
Itulah antara kepentingan follower bagi membentuk motivasi Blogger dalam menulis.

Jadi kawan2 blogger, support lah saya dengan memollow blog saya yang tidak seberapa ini. :)
Terima Kasih :)


Gambar dari GOOGLE



2 Comments to “Follower Tunjang Blogger”

Cik Teddy (May 27, 2011 at 4:22 PM)

yeah..stuju ngan nizam!

Nizam Ijam (May 28, 2011 at 7:12 AM)

@Cik Teddy

heheheh setuju2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...