Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kisah Seram Pukul 12 Tengah Malam~

Gambar dari GOOGLE

Salam semua,

Apabila jam tepat 12 malam dan saya pon post la ini tepat jam 12 tengah malam jumaat malam keliwon.


Apabila tepat jam 12 tengah malam. Maka hari pun bertukar kepada hari yang baru.

Jadi, siapa2 yang da vote sebelum ni. boleh vote balik!!! hahahahah
Gedebuk,Pang,Gedebak,Ping.gum...


dah la...jangan r pukul aku lagi...hehehehe

da alang masuk entry nie... saya merayu sangat mintak tolong v0tekan :)
sebab sekarang dah berada di ranking 42 dah :)


semakin tinggi ranking semakin susah nak naik... saya betul2 mengharapkan anda utnuk undi saya :)
Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada semua :)

Sekali lagi saya merayu sangat anda semua dapat membantu saya :)
Klik gambar ni
Tekan Facebook yang berwarna biru dibawah
Tekan 'Allow' @ 'benarkan'
Masukkan kod yang dibagi kat bawah tu
dan tekan vote.

Setiap pukul 12, ingat2 lah entry ni k :). jemput datang dan vote :)

Nak jugak hantunyer??

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
VVVVVVVV
VVVVVV
VVVV
VVV
VV
V

Nah Ambil hantu korang ni :)

P/S: hari boleh vote tau :) tolong k... merayu ni :)


2 Comments to “Kisah Seram Pukul 12 Tengah Malam~”

Nurainaa Sofia Nurazizul (June 5, 2011 at 6:49 AM)

ish. seram bebenor hantu nye! woot woot lagi! :D

Nizam Ijam (June 5, 2011 at 8:30 AM)

@Nurainaa Sofia Nurazizul

hahaha...kene buat seram lagi nie... xtkot tu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...