Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Abang.. Halaulah mak abang.. Menyibuk jer..


Salam semua....

Sedih baca pasal cerita tentang ni...
Sayang kan isteri sanggup ikut arahan isteri untuk halau mak dia daripada rumah..
manusia2...

sanggup mengutamakan isteri daripada manusia yang sanggup bergadai nyawa untuk melahirkan kau..
sanggup berhabis duit nak jaga kau.
sanggup bawak kau dalam kandungan selama 9 bulan.

itu balasan yang kau bagi kat mak kau...
kau manusia ke binatang?
binatang pun sayangkan mak dia sendiri tau...

nak baca lagi tengok SINI

Monyet pun sayang mak dia... engkau??

Nak vote saya kat SINI
Korang nak saya criter ape? Pergi SINI


5 Comments to “Abang.. Halaulah mak abang.. Menyibuk jer..”

Nurainaa Sofia Nurazizul (June 18, 2011 at 5:21 AM)

ish. mintak dijauhkan lar sifat mcam tu.

fadh leyanie (June 18, 2011 at 5:38 AM)

saya sayang mak saya,,suami kalau nak sayang isteri tu biarlah berpada
..syurga di bawah tapak kaki ibu.bukan bawah kaki isteri.

zarulfarhana (June 18, 2011 at 5:56 AM)

penah lihat dpn mata bnda cm nie..mak tue mmg trasa sgt.

tikin (June 18, 2011 at 6:53 AM)

tak patut2..moga dijauhkn drp sifat2 cmtu..sy syg mak sy..

kiwi (June 19, 2011 at 5:16 AM)

hari tu dia halau mak ayah dia, nanti satu hari, anak dia pulak balas. nauzubillah, jgn kita jadi macam tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...