Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

PTPTN akan potong pinjaman pelajar pointer bawah 2.00



Salam semua..

Tadi baru jer terbaca kat Berta Harian yang student yang mempunyai pointer 2.00 kebawah akan di potong pinjaman mereka..

Biru sikit muka masing2... so jom kita blajar betul2 k :)

Tindakan ini di ambil untuk memastikan duit rakyat ini digunakan sebaik2nya oleh pelajar dan memberi pinjaman ini kepada pelajar yang betul2 komitted di dalam pembelajaran sahaja.

Selebihnya kat SINI

p/s: gunalah duit PTPTN sebaiknya.


Nak vote saya kat SINI
Korang nak saya criter ape? Pergi SINI


5 Comments to “PTPTN akan potong pinjaman pelajar pointer bawah 2.00”

Nizam Ijam (June 18, 2011 at 3:46 AM)

@Faizal Fredley

sebelum ni masih lagi bertimbang rasa..hu2

Faizal Fredley (June 18, 2011 at 3:46 AM)

eh bukan ke dah lama ke dia bua mcm tu...

are_tik25 (June 18, 2011 at 4:05 AM)

risau la pulak.....=(

Pacifista-X (June 18, 2011 at 4:28 AM)

salam...

haah,dari dulu lagi dia dah buat...

Nurainaa Sofia Nurazizul (June 18, 2011 at 5:28 AM)

memang tergoda lar nk menggunakan duet tu. lagi lagi bila ada karnival tu, pesta tu ni. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...