Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Nizam Ijam Di Rompin Pahang

Bersama Fathil Edrus

Salam.. 
Ini adalah cerita pertama yang nak di letakkan di Label Nizam Ijam Di Mana ni..

Ok, sebab nak memenuhi permintaan...eeewwwaaahhh..
macam artis jer kan..poyo giler...

Saya cerita kan la program saya join sambil tu jalan2 ni..
Program Motivasi di sekolah Menengah Kebangsaan Rompin Pahang bersebelahan Sekolah Menengah Agama Rompin iaitu sekolah saya lah..hehe

Walau pun bersebelahan tapi saya x sempat nak jengah sebab memenuhi komitment saya di program tersebut.
Sangat seronok kerana ini adalah pengalaman saya menjadi Fasilitator untuk program motivasi ni..

ok la, tak suka membebel... saya tunjukkan lah sedikit gambar program sepanjang saya di sana


 Geng Fasilitator
 Tolong abaikan warna baju....
 Hero Malaya Kononnya
 Latihan Dalam Kumpulan (LDK)
 LDK
 Baris la ko..
 Macam mana aku leh terselit kat sini ntah
 Dengar2.. kang kene marah..hehe
 Bagus... awal bangun adik2 ni..hehe
 Ni lepas program... mrehatkan diri kat air terjun Taman Negeri Endau Rompin
 Alamak berjalan atas air ke hape..
 Berendam la puas2

 Model Air Terjun..haha
 Tolong2!!!
Kat UUM xde batang pokok ni kot..haha

p/s: Suka ker baca ni?? ntah la..hu2

Nak vote saya kat SINI
Korang nak saya criter ape? Pergi SINI




0 Comments to “Nizam Ijam Di Rompin Pahang”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...