Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Apa Hal Semua Citer Pasal Nak Kahwin Ni?


Assalamualaikum..

Aku pelik la sejak dua menjak nie...
Tengok kawan2 aku semua cerita pasal kahwin...
Kat twitter, kat Facebook...semua pasal tu..hu2

Sendiri kahwin laaa....
Mak ayah tolong aku nak kahwin lah...
Bila lah pakwe nak masuk meminang laa...
Da memang musim kahwin ker??

Semua pasal kahwin la...
Member2 aku yang tua2 dari aku semua da selamat...
Aku???

Dah tentu r.....
Belum nak pikir ag...
sebab aku kan study ag,....

Ops...lupa...nak suruh family cari kan...
Macam Citer Adamaya tu..
Dapat Lisa..hahahahaha

Ok la...
Mangarut dah aku ni..hahaha :)
Enjoy :)


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


8 Comments to “Apa Hal Semua Citer Pasal Nak Kahwin Ni?”

Jer ... (June 29, 2011 at 8:53 AM)

punyela lame aku follow ijam . Ingat Ijam dah lama follow jer .. Upenyer baru add . haishhh . ni boleh buat entri pasal ijam ni .wakakak :D

Jer ... (June 29, 2011 at 8:58 AM)

aku buat entri " tak sangka Nizam Ijam tak follow aku selama ni :( " hahah . nak tak ? :P

n-ya (June 29, 2011 at 8:58 AM)

aha....suruh family carikan cpt2...t bole dpt mcm lisa

BebyndaStoryMory (June 29, 2011 at 9:05 AM)

kawen ? huhu . musim kawen kott . tak ponn musim berangan xP

Jer ... (June 29, 2011 at 9:49 AM)

tak ade la , main main aje . ijam takde shoutbox ka ? tapi bagus gak . lau takde shoutbox orang akan pilih komen je . so komen pun banyak ., taktik yang hebat :D

berita sengsasi (June 29, 2011 at 10:24 AM)

Lisa wa punya BRO!!

diana (June 29, 2011 at 5:56 PM)

masa belajar pun boleh je kawen kalau nak...;p

zarulfarhana (June 29, 2011 at 7:16 PM)

kawen? nk kawen gak tp sapank kawen ngan aku..hheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...