Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Thanks Ben Ashaari..

Santai Bersama BEN ASHAARI
Assalamualaikum....

Saja jer nak buat post penghargaan la sikit...
Hahahaaa...

Aku tengok top 6 setiap pertandingan akan dapat jemputan untuk Event DIGI Award tu....
Ben pun salah sorang dan dia da BACKLINK kan blog aku kat post terbaru dia...
Kat SINI
Naik r jugak orang yang datang kat blog hari nie...
Sebab hari ni kurang orang masuk blog aku...tak tahu kenapa...hu2..
Sedey2

Aku No berbelas2..hahahaa mana nak dapat jemputan kan....
Kecewa??? tak kecewa pon...sebab tujuan utama aku bukan nak menang...
Sebab kat dalam Categori tu otai2...

Aku sekadar nak naikkan blog nie jer :)
Dari no 300 masa aku mula2 join
sampai la aku dapat no 17...
Total join tak silap aku hampir atau lebih daripada 1000 blog...
Kira Dapat no 17 kira ok sangat la tu kan :P
17 daripada 1000 blog yang bertanding :)
Ok la kan :)
Terima Kasih sebab vote k :)

Aku tengok MiaLiana buat entry dapat jemputan kan...

Terus aku bagi tau kawan2 blogger yang dapat Top 5 contest tu dari pelbagai Category.. macam http://www.myetech9.com/http://www.benashaari.com/,Hisyam Wazir...
dan beberapa kawan2 yang lain....
Setakat nie Hisham dengan Ben jer yang dapat invitation tu...
Yang lain tak tahu ag...

Thanks semua...
Tahniah saya ucapkan :)

Go Go Go


9 Comments to “Thanks Ben Ashaari..”

Mia Liana (June 29, 2011 at 3:13 AM)

wahhh terima kasih ya.. ada sebut mia kat sini... terharu rasanya...

tak sabar rasanya nak jumpa blogger2 lain yang dapat top 6. suatu persaingan yang sihat...

diana (June 29, 2011 at 3:26 AM)

langsung tak daftar..heheheh...

Siti Safiyyah (June 29, 2011 at 3:28 AM)

pehh itu belom menang lagi tu.. lagi best kalo dapat naik pentas amek adiah kan? rugi lak tak join. haha. tetiba :p

Bro Framestone (June 29, 2011 at 4:34 AM)

Bro hari tue ada join benda nie.. dah elok berada dalam top 10..

tapi bro rase cam xberbaloi je nak mengejar sampai banyak masa bro terhabis macam itu sedangkan ada banyak benda yang lebih mustahak perlu bro buat...

so bro tinggalkan macam tue sahaja & fokus pada kerjaya bro :)

pe2 pun all day best to Ben

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (June 29, 2011 at 4:38 AM)

selamat berjuang sahabat..
moga ranking lg bgs..Sukses!selamat berjuang sahabat..
moga ranking lg bgs..Sukses!

zarulfarhana (June 29, 2011 at 6:16 AM)

aduh...bru 2 hari xtrjah blog nie...asa cm lama lak...

Jer ... (June 29, 2011 at 7:29 AM)

good . tadi gua pun ada baca kat blog Ben . Steady la Ijam :D

ciK biBik (June 29, 2011 at 7:48 AM)

ben baik betei..huhu

Munira nabila (June 29, 2011 at 5:39 PM)

alala~...sorry la..bukan xnk lawat..bru terjah2 la..lambat sikit pn abg ijam mrh ke?..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...