Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Arggghhhh!! Stressnya Aku.. Makcik2

Makcik2..

Assalamualaikum...

Ok r semua... Asyik isu jer blog aku ni...
Ni Blog personal...Bukan Blog Paper....
Nizam2...hahhaa

Ok la... Aku citer la....
Ok..post ni aku nak buat selepas aku terkena cerita di bawah ni...tapi masa tu aku sibuk nak exam kan...
So... aku citer hari ni laa...

Ok...ni masa hari2 terakhir aku kat kolej tu...
Kalau da  hari2 last.. memang r.. tinggal RM20 jer kot..
hu2....

Aku pon pergi r melantak kat kedai kat luar kolej tu..
Lapa giler...sebab satu hari tak makan.....
Lepas siap2 mencekikkan...

Nak r pergi bayar....
Kira mcam ni la dialognya..

Nizam Ijam (NI): Brapa makcik semuanya???

Makcik Bertuah (MB): RM 4.30...

NI: Ni r duitnya...

MB: Ok... (dia memasukkan duit RM 10 kedalam beg dan mengeluarkan RM 5 dan diletakkan diatas tong) Dik... ada 40sen tak??

NI: (tertanya2 orang sebelah) Takde la kak....

MB: oooo....xper2... (dalam keadaan kelam kabut dia mencari duit syiling dalam beg)....Ada2 dik.... Ni r baki dia 60sen lagi kan...

NI: (ternganga) Kak... saya bagi RM 10 tadi...

MB: Ha??? Ni r RM5 atas tong ni...adik bagi akak kan...akak terus letak atas tong....

NI: (Nak ceri gaduh Makcik ni) Eh., yer ker??? ooo xper r..(dalam hati nak jer aku bakar kedai ni)

Blah atas dasar hormat kepada orang tua..

Aku tanya member aku... Bukan ke aku bayar RM 10 ker???
Member aku cakap. Yer..aku pon nampak macam tu...Alah Halalkan jer r...

Adoi... Makcik, aku ni pokai gila sekarang ni.... Ko pulak boleh sapu duit tu...
sabo jer r....

Stresssss....


6 Comments to “Arggghhhh!! Stressnya Aku.. Makcik2”

Namee Roslan (June 26, 2011 at 12:22 AM)

careless nya makcik tuu!!!!hahah!kenapa tak fight??? rugi. duit tuuuu

?misz nana? (June 26, 2011 at 1:33 AM)

adoyai, baiknya.. kalau nana bukan kira halal ke dak.. mesti mau tuntut balik.. even dia x mau bagi.. nak juga makcik tuh ngaku dia silap.. keh3.. x suka lah orang buat perangai camtu.. sekali nih dia lepas, sok lusa dia buat lagi.. bukan careless saja2 nak careless lah tu.. hohoho

maya anis (June 26, 2011 at 2:57 AM)

alaaa...mak cik tu kureng math laaa..halalkan jelaa mane taw rezeki dyer..nnti rezeki kita plak :)

EiZaRaZiErYa (June 26, 2011 at 3:53 AM)

ahaha..lawak pon ade~ alah...gamak nye mak cik 2 nyany0k kot...zie pon pernh k0t kne cm 2..memang hangen la~ tapi..xpelah..sedekah aje lah ijam oii~ dpt jugak pahale~ wink3 >_<

zarulfarhana (June 26, 2011 at 5:16 AM)

sabo ja la...tp kdg2 tue asa gram gak coz kita ngah pokai lak...pas2 jd cm nie...

Nizam Ijam (June 26, 2011 at 6:58 PM)

@Namee Roslan

malu r namee...hehhee nnt orang kata aper lak..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...