Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Ibu Rela Di Rogol Demi Anak


Gambar Hiasan Dari Google

Assalamualaikum....

Lagi2 cerita jenayah....
Erm... Ntah la... kejap Bunuh... Kejap Culik... Kejap Samun...
Sekarang Rogol pulak...
Apa nak jadi la kan....

Citernya macam ni...
Mak umur 40 tahun... Anak umur 8 tahun...
Tidur sebilik sebab ayahnya keluar bekerja...

Masuk seorang lelaki umur 30an...
Ntah apa selera ntah malam tu dia suh pilih nak bagi mak ke nak bagi anak...
Demi anak... mak dia yang gadai...
Macam tu la citernya...

Macam2 kan sekarang ni...adoi...
korang nak baca lanjut kat SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


11 Comments to “Ibu Rela Di Rogol Demi Anak”

Mr Rileks (June 26, 2011 at 1:25 AM)

korban seorang ibu... siot jer perogol tu..

GreeN AppLE (June 26, 2011 at 1:25 AM)

jahat sngt orng skg nie..
dunia akhir zaman ..

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (June 26, 2011 at 1:56 AM)

pergorbanan seorang ibu..
Tapi syg ada jg manusia yg mengabaikan ibu sendiri dlm dunia ni..
Dunia oh dunia..

Andrik McVean (June 26, 2011 at 2:19 AM)

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

red adia (June 26, 2011 at 3:05 AM)

cian mk n anak tu.. manusia skang kejam sgt.. :(

Red (June 26, 2011 at 3:10 AM)

hadoi.. masalah betul lah org y sangap tapi tade duit ni =="

*dAty* (June 26, 2011 at 3:24 AM)

hey :) sy letak awk dlm bloglist sy :D and also klik nuff awk..

alif ismail (June 26, 2011 at 3:29 AM)

salam singgah...

Jer ... (June 26, 2011 at 4:33 AM)

tak patut btol

zarulfarhana (June 26, 2011 at 5:12 AM)

ishhh la...eee...gram toi la...
dok rogol wat pa...klaw kna btg hidung sndri bru taw....

sengat (June 26, 2011 at 5:16 AM)

hahaha boleh lak laki tu ckp mcm tu...sual lah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...