Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tulah Kau Bangla... Tidur lagi

Hensemkan mamat bangla nie..haha

Assalamualaikum....

Tengok tajuk pon korang da tahukan apa citernya...
hhahahahaa

So, xyah citer r...hahaha
alolololooooo... mrajok lak yer..hahaha

Ok....
Aku orang Johor....Belajar Di Kedah...
Korang ingat step ni dulu...

Kedah>Butterworth>Ipoh>K.Lumpur>Mersing(Johor)

Dah ingat?? bagus....
Tengah2 sedap aku tidor satu hari dalam bas....

Yer r...Kedah Ke Johor 12jam...

Semua tempat perhentian kat atas dia da lalu....

Tinggal la tempat terakhir...
Mersing la kan...

Bangla ni dengan mamai pon bertanya....

Bangla: Abang.... Sudah sampai Ipoh kan....Ini Ipohkan...Ok la....
Pemandu Bas- Kepala Hotak kau...Ni da kat Mersing..Kau Jalan lah kaki balik ke Ipoh semula...

p/s: Jangan dimaki dia..hahaha


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


4 Comments to “Tulah Kau Bangla... Tidur lagi”

Munira nabila (June 26, 2011 at 5:38 AM)

sian dia..pastu pe cer ngan bangla tu?

mumui (June 26, 2011 at 5:49 AM)

hoho... die suh jln kaki pulak...

zarulfarhana (June 26, 2011 at 8:29 AM)

cian dia...oooo...stdy kt kdh ka...

Azri Fathurrahman (June 26, 2011 at 12:18 PM)

mamat bangla yang keje kat tempat aku keje tu hensem weh , dah macam hero hindustan .. kepada para wanita yang minat , sila datang ke tesco melaka . hahahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...