Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Blog Pilihan Nizam Ijam Hari Ini #2

ISTANA BIRU

Assalamualaikum...

sebelum saya menaiki bas untuk pulang ke kampung halaman Endau bandaraya metropolitan..haha
Saya persembahkan blog pilihan Nizam Ijam pada hari ini...

Tahnniah :)

untuk hari ini saya pilih blog ni.... yang lain jangan risau... esok masih ada :)  
Ok yang nak join tu... jom kat SINI


nak kutuk jap:-

best..
  1. penuh keunguan boleh tuju lagi Ungu lepas ni..hehehe :)
  2. Berwarna warni.. sesuai la dengan personal blog kan :)
  3. sederhana berat.... tahniah.... :)
Nasihat:
  1. pilih tulisan yang mudah lagi..
  2. dan warna tulisan supaya sejuk mata membaca :)
  3. kalau nak berjaya dalam Nuffnang... kena letak ketiga2 iklannya :)
  4. aku pon tak betul...sibuk yang orang punya..haha
Tahniah sekali lagi :)

aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


3 Comments to “Blog Pilihan Nizam Ijam Hari Ini #2”

zarulfarhana (June 21, 2011 at 6:51 AM)

tahniah
nk ikut blik kg gak leh? hehhehe

Melati (June 21, 2011 at 5:31 PM)

lawat blog i pulak pas ni,. heheee
between, caner nak letak iklan nuffnang yang kat tengah2 tu,.. tak reti laaa sobs sobs sobs ;'(

PeRmAtA bIrU (June 22, 2011 at 10:44 PM)

heheheh... terima kasih yer pilih blog saya... heheh.. itulah tulisan tu x bape pandai nak pilih warna... nanti cuba cari yg sejuk2 mata k... hehheh.. thanks untuk maklumat n cadangan... sangat menghargai... huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...