Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Malaysia perlu ubah strategi

Ong Kim Swee

Assalamualaikum semua...

Malaysia perlu ubah strategi..

Mintak maaf sebab hari lambat sikit update blog..
Alhamdulillah selamat sampai ke bumi endau yang tercinta..

Ok..kalau korang semua baca Berita Harian untuk hari ini...
Korang akan nampak entry pasal persediaan skuad Olimpik negara..

Kalau kita tengok perlawanan pertama di Beirut...
Kita dapat lihat yang skuad kebangsaan kita bermain dengan corak bertahan dan terlalu berhati2...

Dan kita tengok di separuh masa kedua...
Skuad kita bertukar kepada corak menyerang dan ternyata mula menampakkan hasil...
Jadi mungkin itu yang difikrikan oleh Ong Kim Swe untuk pertemuan dibukit Jalil...

Bersama kita doakan untuk kejayaan skuad negara kita :)

Go Go Go Malaysia...

Nak Baca lebih lanjut kat SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


2 Comments to “Malaysia perlu ubah strategi”

Pacifista-X (June 22, 2011 at 12:20 AM)

formasi tukar sekali dengan orang2 sekali :p
aku ni pandai komen orang je tapi bukan terer pun pasal sukan ni :p

zarulfarhana (June 22, 2011 at 2:08 AM)

yes...malaysia boleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...