Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tolong!! Isteriku Curang

Gambar Hiasan.. GOOGLE

Assalamualaikum semua...

Hari ni saya nak kongsi pasal Isteri Curang..
Malaysia2...

Awek Curang...
Laki Curang...
Bini Curang...
Semua Curang...bila nak dengar setia ntah...

Haaa.... kat drama kot?? hu2
Drama Melayu banyak r setia2 ni :)

Tapi orang kita tak ambil sebagai contoh teladan..
Ok...
Cerita ni macam ni... Seorang suami ni mengesyaki yang isteri dia ni curang dengan lelaki lain...
Dan membuat report kepejabat Agama Islam..
Kes ni berlaku kat Jitra Kedah tau..hu2..

Jangan Tak cayer lak :)
Kalau nak baca cerita dia lebih lanjut korang tengok SINI



aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


7 Comments to “Tolong!! Isteriku Curang”

zarulfarhana (June 22, 2011 at 2:04 AM)

wat malu owg kedah ja..ishhhhh

? boonga_kecik ? (June 22, 2011 at 3:33 AM)

huhu. curang tue dh jd adat kot. benci!

Apa brg yang perlu ada dekat kamu wktu kamu tidur?

Bro Framestone (June 22, 2011 at 3:45 AM)

banyak je cerita lain.. cuma cerita ini je yang syok diceritakan dalam blog he..23x

Firdaus Alim (June 22, 2011 at 3:53 AM)

Yang Ketua puteri UMNO 2 eh

Nizam Ijam (June 22, 2011 at 3:57 AM)

@Bro Framestone

alamak... bro perli ker nie??haaha :)

thanks 4 visit Bro :)

Pacifista-X (June 22, 2011 at 4:07 AM)

mintak-mintak dijauhkan...

NURUL AINI NORAZMAN (June 22, 2011 at 5:00 AM)

urrmm,.harap dijauh la kene mcm ni,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...