Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Gempar - Budak Kecil Nak Bunuh Diri.

gambar dr SINI

Assalamualaikum semua....

heheheeee... gelak jap leh??? :P

Ok.. sebenarnya bukan nak bunuh diri... tp dia terjatuh dari balkoni....
Bahaya tol la diorang ni sekarang...
Ibu Bapa kena main peranan sangat penting kalau berada dirumah...

Basib baik dia tersangkut kat Air Cond tu....
Kalau tak... alamat menangis tak berlagu zapin la jawabnya...
Betul tak...
Kes ni berlaku kat China... hu2..

Korang nak baca lebih teliti dan panjang lebar kat SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


5 Comments to “Gempar - Budak Kecil Nak Bunuh Diri.”

Pacifista-X (June 22, 2011 at 6:01 AM)

nasib baik tak jatuh.macam mana la boleh sampai ke situ...?

?AdamXis? (June 22, 2011 at 7:01 AM)

assalam...owh ada kat hmetro nie...fuh seb baik tak jatuh terus...cam ne lah leh tergelincir...risau giler kalau beranak-pinak dekat rumah flat/kuarters bertingkat2...baik pilih rumah taman setingkat jer...selamat

Entri baru : ?Buletin : Nama Domain Korporat 2012

zarulfarhana (June 22, 2011 at 7:22 AM)

bahya gila...

GKA (June 22, 2011 at 7:54 AM)

isk3x...xjaga betui2 anak nie

cinta_lovato (June 22, 2011 at 9:38 AM)

ishhh... kesiannye budak 2.. nasib baik jugak sempat selamatkan... bila da besar,mesti dia ingat sampai tua.. nice entry ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...