Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Lesbian Pertama Yang Berkahwin..

Gambar dari Kosmo

Assalamualaikum...

Kali ni saya nak cerita pasangan Lesbian pertama di Nepal yang berkahwin...
Haaa.... Macam mana tu??
Xde zuriat la nampaknya..hu2 :)

Manusia2... kenapa la ade jugak pasangan Lesbian yang berkahwin erk??
Apa yang diorang dalam perkahwinan?
Ada Lesbian?? meh jawab soalan aku ni...

Kalau zaman nabi2 terdahulu... memang kene azab da....
Ya Allah.... mudah2an keturunanku dijauhi dengan dosa2 sebegini...
Harap2 sangat dihindarkan dari perasaan sebegini...

Ok la... kalau korang nak baca lebih lanjut.... tengok SINI k :)


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


6 Comments to “Lesbian Pertama Yang Berkahwin..”

[sutera kasih] (June 22, 2011 at 11:24 AM)

nauzubillah...huhu

Tea (June 22, 2011 at 4:00 PM)

grr, sgt benci tgk psgn camni.

Farhana Jafri (June 22, 2011 at 7:02 PM)

hmm patutnya pemimpin negara kena haramkan perkahwinan macam ni. Pelik2 la diorang ni. Kalau kat Malaysia ada secara terang-terangan memang patut sangat la allah turunkan bala.

jemput singgah ANASAURUS :)

Najah SHakiLa (June 22, 2011 at 7:42 PM)

Ya Allah..jauhkanlah kami semua drpd perkara terkutuk ini

kalau zaman nabi ALLAH LUT dahulu..bumi diterbalikkan..
kita beruntung..sbb azab xdpt on d spot

zarulfarhana (June 22, 2011 at 7:51 PM)

ishhh la..seb bek bkn kt Malaysia

Ryna MontelNa (June 23, 2011 at 5:15 AM)

urm..tah pape tah,stupid glew..klo islam cm niy urm mmng da nk kiamat, nauzubillahiminzalik...mnx2 la jauh2 dri bnd2 cm niy..amin!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...