Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Wanita tertua di dunia meninggal dunia

Maria Gome Valentim Gambar dari REUTERS

Assalamualaikum...

Hari ni nak cerita tentang wanita tertua di dunia nie...
Maria Gomes Valentim yang berumur 115 tahun.
Beliau adalah wanita Brazil tertua yang dicatatkan di dalam GuinnessWorld Record..

Beliau meninggal dunia akibat beberapa organ dalam badannya tidak berfungsi..
Lamanya dia ni hidupkan...
Agaknya kita ni sampai umur berapa la agaknya...

Agar kita dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki kan...
Dan kita semestinya harus bersyukur dengan nikmatNya..

p/s: aku rasa dia umur panjang sebab dia suka senyum kot... tengok gambar tu... da umur 115 pun boleh tersenyum lagi :)


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


2 Comments to “Wanita tertua di dunia meninggal dunia”

zarulfarhana (June 22, 2011 at 7:43 PM)

lamanya...

Ryna MontelNa (June 23, 2011 at 5:13 AM)

hahahaha..mmng lama die hdop msti bnyk asam gram die dah rase,tbe msenye die berehar la plak..tp snyum die comel gtu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...