Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Pelik - Manusia di Bungkus Macam Daging Lembu di Super Market

 
Assalamualaikum..

Hope korang tak ngeri la... sebab aku rasa biasa jer dan aku nak kongsikan dengan korang manusia nie memang suka buat menda pelik2 macam ni... apa la nak jadi dengan diorang nie...

Saper geli dengan darah.. sila tukarkan komputer anda ke mood 60-an k...Hitam putih tu..hehee..
Jangan marah...berkongsi itukan indah :)

Hari ni Saya nak kongsi lagi benda yang bagi saya pelik sungguh la...
Bila Manusia di Bungkus macam daging lembu kat Super Market.
Ni la rupanya.. pelik2



p/s: Jangan lah buat menda yang pelik2 sangat wei..

Saya rujuk di SINI

Nak vote saya kat SINI
Korang nak aku criter ape? Pergi SINI


11 Comments to “Pelik - Manusia di Bungkus Macam Daging Lembu di Super Market”

alif haris (June 22, 2011 at 8:21 PM)

ape kejadah dorang nih .. huhu

zarulfarhana (June 22, 2011 at 8:23 PM)

untuk apa dia wat cm tue

Azeanthy Paiman (June 22, 2011 at 8:25 PM)

Astaghfirullah.Hanya tuhan yang tahu betapa sakit dan ngeri sy mlihat incident ni.=(

cucu tun teja (June 22, 2011 at 8:43 PM)

org yg dibungkus tu org betul ke?

zaidah (June 22, 2011 at 11:09 PM)

suka betul buat benda y ang pelik2 lah...ngeri tengok

hati~? (June 23, 2011 at 1:03 AM)

ish3..... >_<

kjaharun (June 23, 2011 at 3:11 AM)

wow!!! style jgk bwt mcm tu, leh bwt photoshoot next time
tajuk picture "penderaan"
wahhh style style~~

eedaRAWR (June 23, 2011 at 3:31 AM)

ini nama nya animal activist. dorang tak suka org makan daging, taknampak ke dorang tulis. MEAT IS MURDER. lepastu dia andaikan lah diri manusia sendiri yang jadi daging dalam plastik tu. maybe dorang tu vegetarian.

nadiyahashim (June 23, 2011 at 4:33 AM)

hmm..bukan betul betul kan.. dugaaann je kan? kan? kan?

Farahin Ahmad (June 24, 2011 at 10:29 PM)

urghh..wadehek la dorg nih..da ta de keje agknye~

alif ismail (June 26, 2011 at 10:55 AM)

ish2...plik2 lah dorang neh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...