Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Cara nak cari 1000 visitor sehari

nak tengok besar klik k :)


Assalamualaikum...

Alamak... saya penipu?? Saya kaki kelentong??
Dah tentu tak :)

tengok la sendiri... Bukan nak bongkak cuma nak berkongsi....
Macam mana boleh berjaya mencari visitor dalam 1000 sehari?

Ni la saya nak kongsi ni... xsabo2..hu2 :P

Cara2:-

  1. Mulakan blog anda dengan post baru setiap pagi.. Jangan kata pagi takde orang nak membaca.. dah tentu ada.. kalau anda boleh score pagi dalam 400 visitor. Mustahil ker nak dapat 1000 sehari? dah tentu tak kan..
  2. da pagi? tengah hari pon ping kan entry yang sama atau buat entry baru.. dah berjaya tackle pembaca pagi, kita tackle pulak pembaca tengah hari. yang jenis bangun lambat2 ni..hehe kalau boleh dapat dalam 400 reader.. 400+400=800 lagi 200 jer nak 1000..
  3. Ping atau buat entry baru pada waktu malam pulak...korang lagi la free kan waktu malam.. nak dapatkan 200 visitor pada waktu malam lagi la tak susah sebab ramai orang online pada waktu malam.
  4. Kerap2lah update blog. kalau seminggu sekali. susah la.. kita kalau nak lekatkan reader tu sebagai reader tetap.. kita kena lah sentiasa ada yang baru. baru lah diorang tak bosan.. masuk dengan keadaan tertanya2. keluar dalam keadaan tersenyum. sebab ada input yang diorang dapat.
kalau amalkan cara ni.. tak mustahil lah anda boleh maju dalam dunia blog..
kan :).. saya kongsi jer... saya tak bagus pon.,..
sebab nanti kat kampung saya da susah sangat nak online sebab tak de internet..
macam nak bersawang ker nanti... saya usaha la beli broadband ker aper ker...

p/s: selamat mencuba... Ini cara saya, saya tak pandai nak main SEO... saper nak ajar?? :)

nak iklan kat sini?? hubungila saya k :)


aku de segmen baru :)  
  1. Kumpul tag line maharaja lawak SINI
  2. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


12 Comments to “Cara nak cari 1000 visitor sehari”

Adila Sahaja (June 20, 2011 at 12:29 PM)

kalau takde benda nak update..?susah jugak...hehe.

Nizam Ijam (June 20, 2011 at 12:31 PM)

@Adila Sahaja

kena usaha cari ilham la :) sebab tu ramai blogger terkenal pergi merantau :)

Mrs. Farhan (June 20, 2011 at 1:03 PM)

terbaek!!! =D

Mr Rileks (June 20, 2011 at 1:27 PM)

betul gak.. sy akan pratikkan.. trimas bro!

Tea (June 20, 2011 at 3:28 PM)

huhu tapi bergantung gak kat nasib.. kalau entry tak best, orang taknak datang.. macam belog tea.. TT_TT

NasZ (June 20, 2011 at 3:32 PM)

thanx sydu kingsi...nak try ni..


MOHD NASER.com

sergeant keroro (June 20, 2011 at 4:24 PM)

nice tips bro, try amal kan :)

Haffiz MohdNoor (June 20, 2011 at 5:41 PM)

thanks for the info :D

saya_arief (June 20, 2011 at 6:09 PM)

nak update 3 kali sehari tu susah cket.
hoho.
kalau makan 3 kali sehari senang je.
;p

zarulfarhana (June 21, 2011 at 7:31 AM)

ZCVX,bagus info

Rainbow Fingers (June 21, 2011 at 9:48 AM)

tak semangat nak update2 sbb 12 ketul je follower. hahaa..
kalau ade 120 baru semangat skit.
kihkih ;P

Mus (June 27, 2011 at 8:49 AM)

@Adila Sahaja
kena rajin cari idea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...