Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Laman Web Pengkid di Malaysia

gambar dari kosmo


Assalamualaikum....

Hari berita bawak keluar Gay la....

Ni pengkid lak...hahahhaa

Bahaya sekarang....kalau korang nak tahu pengkid da ade laman web sendiri da...
1600 ahlinya...
Nak berkenalan...nak seks sejenis...semua kat situ....apa ke gila....

Kenapa jadi pengkid?
Tak bersyukur dengan nikmat Allah?

Perempuan ni banyak keistimewaan dia....
Ada sifat tabah dan penyabar....

Tapi korang nak jadi laki2 lak...
apa ke...tttttuuuuuttttt nya korang nie...haish!

korang baca la kat SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


4 Comments to “Laman Web Pengkid di Malaysia”

anis (June 26, 2011 at 9:26 PM)

pengkid kat sekolah perempuan semakin berleluasa ! geli bile tengok dorang bemesraan . haahah.tak paham la dengan dorang tu . perempuan sama perempuan. ish2

Efa (June 26, 2011 at 10:05 PM)

Tak besyukur la diaorang nie..ish2..

Mr Rileks (June 26, 2011 at 10:13 PM)

psstt... ade link website tu x? terhingin nak tgok pengkid club nie... hahaha...

anis (June 26, 2011 at 11:54 PM)

peelik la dorang ni . nak ada club2 pulak . ada penyokong ketidak la tu . hahaaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...