Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Wanita Boleh Kesan Lelaki Gay

geli r aku tengok gambar nie....

Assalamualaikum....

Wahai jejaka2 gay...
Dah nama pun gay kan... takkan ada perasaan kat perempuan kot....hahahaa

Kalau korang nak tahu...mengikut kajian...
Perempuan yang mempunyai tahap kesuburan yang normal boleh mengetahui lelaki tu gay ke normal dengan melihat wajah lelaki itu sahaja...

Perkara ini dikaji melalui eksperimen apabila 40 orang wanita diberi 80 gambar lelaki yang mempunyai ekpresi wajah yang berbeza...
Dalam ekperimen itu mereka dapat mengecam lelaki di dalam gambar itu gay atau pun tak...hu2

xcaya pi tengok SINI

p/s:da nama gay....takkan minat perempuan kot...haha


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


4 Comments to “Wanita Boleh Kesan Lelaki Gay”

Eera Shera (June 26, 2011 at 6:46 PM)

singgah cni..

zul (June 26, 2011 at 7:29 PM)

heheh...abis dah pasni lelaki gay takleh nak kawin...heheh

Benrauf (June 26, 2011 at 7:58 PM)

Obvious kan. siapa yang tak boleh cam.

?AdamXis? (June 26, 2011 at 8:35 PM)

assalam...tapi ada jer yg kahwin dah beranak pinak.baru suami tuu ngaku gay...kecian giler kat isteri tuu.masuk surat khabar metroseksual...huhuhu

Latest : ?Informasi : WhoCalledMe? Report Nombor Hantu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...