Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Layan Adamaya... Ketinggalanlah aku ni...

Adamaya gambar ambil kat GOOGLE

Assalamualaikum....

Hahahahaaa....
Aku baru jer mula tengok Adamaya nie....
Mesti korang nak cakap aku ketinggalan kan....
hahahahaha

Aku bukan apa....Kat U tu tak de perasaan nak layan drama nie...
Dengan kerja banyak lagi...
Time cuti ni la nak layan nyer...heheheee

Baru episod 1... Tapi aku boleh katakan best jugak lah....
Tapi aku tergelak time part ni....
Time dia tunjuk gambar kat kawan dia...
Gambar yang Adam ni tangkap masa bercuti la kononnya....


Perasan tak kod tu??
kod tu kalau ko download gambar tu dari Internet...
Keluarlah gambar tu..
hehehehee

tu jer yang sebab aku gelak :)
hehehee :)
Nak sambung layan balik :P


7 Comments to “Layan Adamaya... Ketinggalanlah aku ni...”

n-ya (June 27, 2011 at 8:47 PM)

ada ke kod tu??hehe...syok sgt tgok..xprsan plak kod kat pic tu....tapi rasa setuju plak ngan tajuk entry nya tu...hehe.

beLLa (June 27, 2011 at 8:57 PM)

gambo ape sebnonye tu?

Jer ... (June 27, 2011 at 9:07 PM)

Jauhnye tertinggal . mesti tak tengok Nora Elena ni .agagaga

sengat (June 27, 2011 at 10:44 PM)

x penah tgok cite ni..... :( aku lagi ketingalan dr tuan tanah..huhuhu

? Izzaty Hedry? (June 27, 2011 at 11:43 PM)

mmg best lah cita nie.. lyan bnyak kli pun xpa..:P

CikHaniBhulat (June 28, 2011 at 6:49 AM)

hani dah dua kali layan cite ni..best kan..comel je kisah dia..

zarulfarhana (June 29, 2011 at 7:43 AM)

msa mula dlu xpnah tgk...akhir tahun kpas ja tgk...tyng koi 1 pagi agaknya...seb bek time tue blik krja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...