Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kahwin Dengan Mayat..

Gambar takde kena mengena dengan cerita dibawah....Ambil kat GOOGLE

Assalamualaikum...

Apa kebenda la pulak nie....
Seorang perempuan di Perancis berkahwin dengan mayat teman lelakinya...

Sebab cinta terlebih punya pasal dan sudah mempunyai anak hasil perhubungan diorang...
Wanita tersebut memohon kepada PM Perancis untuk berkahwin dengan tunangnya yang da 2 tahun meninggal dunia...

Ni ker yang dinamakan cinta sejati???
Pikir r sendiri...hu2

Tak caya tengok SINI


aku de segmen baru :)  
  1. Blog pilihan Nizam Ijam SINI


12 Comments to “Kahwin Dengan Mayat..”

Ari (June 27, 2011 at 6:09 PM)

Hahaha... parah tuh. Apa enaknya??

alif ismail (June 27, 2011 at 6:09 PM)

aiyo... sejatinya cinta dorang...huhuhu...

Tea (June 27, 2011 at 6:18 PM)

merepekk btol la diorg ni. =.=

FIFIEY LYCHEE MARATION (June 27, 2011 at 6:24 PM)

macam2. ngeri pulak mendengarnya:(

AesyaZealous (June 27, 2011 at 6:53 PM)

dengar kat radio pagi tadi..dan perempuan tu kalau nak cerai kene mintak persetujuan mayat..apakah?? haha

YanaMIB (June 27, 2011 at 7:00 PM)

pehh pelik btol perangai..siap ada law, klu dia jmpe kekasih baru kena buat permohonan cerai?? cerai dgn mayat?? hahaha adeh~ ting tong @_@

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (June 27, 2011 at 7:36 PM)

ntah apa2 ler manusia zaman skrg ni..ada2 saje.
Kdg terfikir gak,bila manusia dah semakin gila cam ni,adakah ini antara tanda2nya dunia dh nak sampai penghujung..

beLLa (June 27, 2011 at 11:24 PM)

mak aih. pelik betol?

~lieya~ (June 28, 2011 at 1:04 AM)

err..dah mmg cinta i2 buta..
pompuan 2 mmg buta..
punya ramai laki kat dunia nie mayat 2 gak dy nak..ish3x..

Cik Ina (June 28, 2011 at 8:20 AM)

woooo..kan ramai lagi mamat kat luar sana .. yg dah pergi redha je .. tak payah sedih smpai mcm tu skali.. apa pown tak boley... ~ =.=" hohohoho

AL AZRUL (July 5, 2011 at 10:36 AM)

gambar tu menakutkan....:-)

Lazytard (July 5, 2011 at 3:24 PM)

orang macam ni pon ada ke dalam duni

looking for people to follow my blog,I would love to follow yours

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...