Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aduh... Mimpi rupanya...Pasal Broadband lak tu..


Assalamualaikum...

Hari ni apa ke mimpi yang aku dapat....
Aku mimpi aku berada di hostel sekolah Menengah semula...

Ok...mcm ni mimpinya...

Aku berada di bilik....
Sambil tangan ada pegang Broadband...
tengah siap2 nak pi study....

Masa Aku nak simpan la broadband tu...
tiba2 warden masuk....

tergamam aku...nasib baik aku da tutup dengan beg broadband tu...
warden pun toleh ker lain...
aku tarik beg....
tup...
terjatuh pulak broadband nie..
Aku pun pijak broadband tu sebab tak nak bagi kantoi...

Warden tu pandang aku pelik jer...
aku wat muka tak bersalah....

Sekali aku tersedar....
Adoi....mimpi rupanya..
sambil bercakap sorang2..
Aku kan pelajar Universiti...
Takkan broadband pon tak leh bawak..hu2....

Tu la... sebelum tidur semalam buat pasal Broadband...
Padan muka kau...hantu Broadband da datang..hu2

Sambung tidor balik r..haha


2 Comments to “Aduh... Mimpi rupanya...Pasal Broadband lak tu..”

AesyaZealous (June 27, 2011 at 5:34 PM)

hahaha masuk ke mimpi lak tu..

CikHaniBhulat (June 28, 2011 at 7:17 AM)

smpai masuk mimpi..dasatttt..hehe..comel la kucing tu tdo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...