Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sanggup Bunuh Gadis Demi Sarapan Percuma

Rebbecca- mayat dijumpai didalam hutan..
Gambar dari HMetro


Assalamualaikum...

Ini entry pasal cerita luar negara pulak...
Ok...
Senang jer ceritanya...

Pakwe dia bertaruh dengan kawan dia untuk bunuh teman wanita dia...
Kalau berani buat belanja sarapan..

Itu jer nilai sepasang kekasih sekarang ni...
sebab tu suruh mak ayah pilihkan jodoh..hu2 :)

Pikir2kanlah k :)

Korang nak baca lebih lanjut kat SINI


6 Comments to “Sanggup Bunuh Gadis Demi Sarapan Percuma”

Azeanthy Paiman (June 25, 2011 at 7:35 PM)

Astaghfirullah...kejam sungguh manusia zaman skrg kn abg ni=(

Chegu Zubir (June 25, 2011 at 7:35 PM)

cantik cmtu pun kena bunuh akibat lelaki yang tak berakal

jom singgah
Gambar Lucah dalam Surah Yassin

zarulfarhana (June 25, 2011 at 7:54 PM)

ishh la..

cthajar_pinkgurl (June 25, 2011 at 8:16 PM)

T__________T



teruknya

Nazreen_Senget (June 25, 2011 at 8:25 PM)

aku rasa lelaki tu x makan 3 tahun kot..
tp lelaki tu still bodoh..
girl lawa macam tu x yah la kau nak bunuh sbb sarapan..baik kau buat jd bini kan bagus..haha
by the way nc topic.
pendek dan padat..

Benrauf (June 26, 2011 at 7:58 PM)

Apa kebangsatnye lelaki tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...