Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Adakah Bigfoot @ Mawas Benar Wujud?


Assalamualaikum...

Saya masa kecil2 dulu sering mushkil dengan kewujudan mawas..
Ada dulu masa kecik2 ada budak ajak pergi tangkap mawas @ bigfoot ni sebab masa tu kecoh kat kampung..

Apa tu Bigfoot @ Mawas...
Sejenis binatang yang berupa macam gorilla la...
Tapi Gorilla macam monyet..dia macam orang...
Yang penting bukan macam aku r...hahahaa..

Korang ada cerita tak pasal ni??
Kalau ada share2 la...

ok... aku tak tahu tentang kewujudan dia...
Tapi.. Aku tunjuk gambar-gambar yabg aku jumpa hasil selongkaran aku kat GOOGLE tadi...
Ok..ni dia...

Kat bandar pon ade??hensem lak tu,,hu2

Malu la i...jangan la tengok...:P

Senyuman menawan,,Guna la Kodomo Lion..

Ni gambar serius..hehe

Ni pon sama...

P/S: semua gambar saya cari di GOOGLE :)


2 Comments to “Adakah Bigfoot @ Mawas Benar Wujud?”

cintatulip (June 25, 2011 at 7:29 PM)

kwujudannye masih dikaji mengikut kajian cintatulip.. hahahah

zarulfarhana (June 25, 2011 at 7:58 PM)

tah la wujud ka x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...