Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Terima Kasih Semua Yang Vote Nizam Ijam


Assalamualaikum...

Saya yang agak ketinggalan sebab lambat buat Entry penghargaan...
Maklumlah line slow..

Terima Kasih kepada semua yang mengundi,,,
Saya rasa tanpa anda...ntah kemana2 la blog ni pergi kan....
Terima Kasih sangat..

Ini adalah rank sebelum Digi tutup Ranknya...

Alamak... tak printScreen la pulak... ni yang last saya print... masa ni no 20 Blogger Of The Year
Masa saya last saya tengok... saya di rank 17....

Ni yang last printscreen.... terbaik adalah no 17
No 17 antara 1000 kot yang bertanding :
Ok la kan :)

Rugi pulak rasa tak print...
Kenangan kan...adoi2

tak per r... xde rezeki...
Terima Kasih yang VOTE...
Terima Kasih yang PROMOTE...

Walaupun saya tak menang tapi ternyata hasil undian anda telah meletakkan blog ini ditahap yang memuaskan setakat ini...
Saya akan cuba sedaya upaya untuk memajukan blog ni....

Andalah nadi blog saya... :)
Terima Kasih banyak2 :)


8 Comments to “Terima Kasih Semua Yang Vote Nizam Ijam”

? Nazratul Hidayu ? (June 25, 2011 at 12:57 AM)

xpe.. yg penting anda suda berusaha.. :)

zarulfarhana (June 25, 2011 at 1:11 AM)

ok la tue..mmg terbaik la.

aPIP (June 25, 2011 at 2:08 AM)

haha... blog aku pon sblom tu penah dpt no 17... tp lastly dpt no byk..wakakaka... xpe la... hanya suke2... :)

Truely Aimie Diyanna Benignant (June 25, 2011 at 2:22 AM)

hik2.. same2.. :) biasalah.. budak baik salu vote org.. hehe.. owhyaa.. aime ade entry terbaru dan menyebut2 blog ni.. komen2 la ye hehe tq

Yana (June 25, 2011 at 6:36 AM)

tahniah ye saudara ijam...

mira nasiruddin (June 25, 2011 at 8:48 AM)

same2

Nurainaa Sofia Nurazizul (June 25, 2011 at 10:39 AM)

wahhh. 17! sweet gtu. haha

Azri Fathurrahman (June 25, 2011 at 11:46 AM)

tahniah ~ hihihi .. ( :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...