Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Wajah Kambing Terpelik Di Dunia Ada Di Malaysia?

PELIK...Zakaria menatang  anak kambing kesayangannya yang dilahirkan tiga hari lalu menampilkan keunikan pada wajahnya.
Gambar dari HMETRO

As Salam Semua

Hari ni nak kongsi satu lagi berita pelik tapi benar yang saya tengok kat HMETRO hari ini.
Seekor kambing yang berwajah pelik di Alor Gajah Melaka.

Tengok pun kita tahu pelik kan.
Muka dia ada ala2 muka satu watak dalam cerita Monster Inc tu.
Tapi suara dia bunyi macam baby.
Ala2, comel nyer...
Tapi kalau ade kat aku cmfrm aku lari..hehe

Ok2. malas nak panjang2 sebab nak pi kelas..
Nak tahu lebih lanjut kat SINI

da baca ? best kan..hehe :)

nak vote saya kat SINI
korang nak aku criter ape? Pergi SINI
Nak join Segmen yang lain2 kat SINI


4 Comments to “Wajah Kambing Terpelik Di Dunia Ada Di Malaysia?”

Rainbow Fingers (June 15, 2011 at 12:15 AM)

mcm monyet pn ade..
bunyi mcm baby tu cmne?
"mummy ! mummy !" cmtu ek?
hehehe :P

Sylangster Pressure (June 15, 2011 at 7:32 AM)

mana satu yg kmbing ni?

Nizam Ijam (June 15, 2011 at 7:40 AM)

hahhahaa..... xtahu aku nak tulis ape..haha

?cik awin? (June 16, 2011 at 1:12 AM)

takot pon ade gak.. eee~ cian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...