Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aku dapat 2 dalam 1

Aku dapat 2 dalam 1

gambar yang xde kena mengena langsung..haha

Assalamualaikum...
Aku dapat 2 dalam 1

Aper menda ko ni Nizam? mengarut jer??
Ok la tu... aku bukan mencarut..hu2

ok.... Hari ni sepupu aku baik punya...(bukan Dafi)
belanja aku makan....
tengah makan2... tengok yang ambil order... member lama...

Da siap aku mencekik sampai tercekik...
Bersembang2 sampai kul 11...
Aku pun tanya member aku tu...

Wei, ada keje kosong ker?
Ade... boleh fulltime tak?
Aku kata da tentu la boleh... hehe
Dia pun panggil tokey kedai...

Tokey kedai pun ambil no aku...
Aku pon bagi...

Dia kata nanti dia call...tunggu jer r...he2..
Kalau dia call...
Ade la....

Aper yang 2 dalam 1 nya Nizam?

Makan free dapat, tanya kerja pon dapat...niat asal nak melepak makan malam jer..
2 dalam 1 la tu..hehe


0 Comments to “Aku dapat 2 dalam 1”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...