Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Malunya Aku!!

Malunya Aku!!

gambar hiasan..

Malunya Aku!!

Assalamualikum...
Sumpah aku malu..
Apa yang aku malu sangat tu...

Ok la...cerita ni masa aku nak balik dari Kedah ke Johor...
Dalam perjalanan tu....
Bas berhenti di stesen minyak...

Aku pon turun dan beli2 la sikit barang2 makanan...
Aku simpan di tempat duduk dalam bas...
Itu ker malunya?.
hahahhaaa...
mestilah tak kan...



Lepas tu aku turun balik....
Masuk toilet.....
Da lepaskan hajat yang terpendam di dalam jiwa tu...

Aku pun keluar dari tandas tu....

tengok seorang minah ni...
tersenyum2.....
eh..kenapa pulak minah nie tersenyum2 nie??
nak kata nak ngorat aku....
nampak macam dah ade pkwe....

macam ni la minah tu senyum...


lepas tu aku tengok perempuan tu masuk tandas yang aku guna tadi....
eh..tandas ni kongsi ker?

sekali aku tengok tanda...
perghhh..
tandas perempuan aku masuk.....

aku pun naik la bas dengan pantas gler nyer...
pergh, siot jer kan..
malu giler...


0 Comments to “Malunya Aku!!”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...