Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Aku Hanya Blogger.. Dunia Blog Bukan Dunia Popular..

Aku Hanya Blogger.. Dunia Blog Bukan Dunia Popular..



Assalamualaikum...
Aku Hanya Blogger.. Dunia Blog Bukan Dunia Popular..

Yer....
Aku kenal blogger famous2 hanya selepas aku berbloging jer....
Bila aku mula bermain dengan dunia blog ni....
Baru la aku kenal mereka2 yang famous....

Macam Fatin Liyana...
Aku da friend dengan dia da lama da kat FB...
Maklum r...
dia comel...
Aku pon add jer r....
Tapi aku tak tahu lak dia blogger.....

Aku cuma nak cakap kat korang...
Kalau korang pilih berblog adalah jalan untuk famous....
Korang lupakan lah ler...
sebab berblog ni.....
Adalah tempat berkongsi penulisan....

Penulisan tak kira la nak tulis aper2 pun...
Yang penting penulisan....
Kan....
Itu matlamat kita dalam dunia blog....



Kalau siapa yang berniat masuk kedunia blog ni untuk famous....
Aku syorkan korang pilih jalan lain la....
Korang gi la masuk realiti TV ker....

Atau pun cara mudah....
Ko couple dengan artis...
Akan senang famous la....
Meme la...haha....
tapi kena cop publisiti murahan la...

Kalau ko famous di dunia blog....
Ko belum tentu famous di dunia luar keyh...

So, nasihat aku....
jangan la nak jadi Famous...hu2
Jadi yang biasa2 suda....
Aku Hanya Blogger.. Dunia Blog Bukan Dunia Popular..

p/s: Glamor ni duniawi jer.....

Aku femes ag...huh!


0 Comments to “Aku Hanya Blogger.. Dunia Blog Bukan Dunia Popular..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...