Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Ayah Cabul Anak.. Gila ke?


Assalamualaikum...

Ni antara yang aku rasa gile r...
Bila Ayah duk cabul anak sendiri....
Bernafsu ker??

Adoi.... Kalau anak angkat tu logik la jugak ko nak terliur...
Ni anak sendiri pon ko nak hentam...
Apa punya nafsu ler.....

Menjahanam kan anak sendiri jer...
Mengelapkan masa depan anak sendiri...
Siapa nak anak ko nanti kalau bekas kau??

Kau esok lusa da nak 'jalan' da.....
ko kena ingat tu...
Bawak2 r bertaubat...

Haish...panas2~

korang baca la kat Hmetro ni


3 Comments to “Ayah Cabul Anak.. Gila ke?”

saiazuan (July 1, 2011 at 11:00 AM)

tanda2 akhir zman la ni kot.. adoi~
lepas satu satu~

sape suka race??? http://eleventx.blogspot.com/2011/06/lets-race.html

aizamia3 (July 1, 2011 at 9:57 PM)

kesian pada si anak, meninggalkan kesan yang mendalam dalam dirinya..

zarulfarhana (July 2, 2011 at 5:32 AM)

mmg bangang rr laki cm tue...ank sndri pon nk gak...xda otak ka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...