Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Beratnya Blog Ko.. Pi diet...

Beratnya Blog Ko..



Assalamualaikum....
Memang berat gila...
Gila2 berat lah..
Berat gila2 la....
Gila berat gila la...
Brapa banyak berat da......

Dulu aku pon berada dalam kumpulan yang berat2 nie....
Biar jer r tuan blog yang berat...janganlah menumpangkan tahap keberatan tuan blog kedalam blog....
Alamak...terasa aku..hehe
Kesian penguna Berukband yang mempunyai tahap kelajuan siput babai yang sangat laju ni....

Menderita jugak aku nak refresh....
Korang test timbang blog korang...
GOOGLE jer cara nak timbang macam mana....
senang jer....

kalau nak sampai 500kb...
1000kb=1mb tu...
tolong2 la kurangkan.....
senang jer nak kurangkan....

buang widget yang pelik2 tu...
Jam ker..Aper2 jer r yang korang rasa tak penting...
Korang sayang visitor ker atau sayang widget korang??

kalau sayang visitor...korang delete r widget2 yang pelik2 nie..
Kalau sayang widget...korang duduk la dengan widget korang tu...

Tolong2....jangan timbang kat sini..jahanam aku!!! haha


Blog aku dulu pon berat....
Sampai timbang ni pon tak nak terima blog aku..haha
aku buat tak heran jer...sebab aku pakai wireless UUM tu...
ni kat rumah...aku pakai berukband nie....
Baru la aku terasa azab nak bukak blog...

dengan pantas dan lantang nyer aku menukar template...
Ni template aku reka sendiri tau...
Bukan cilok mana2...hehe

Alhamdulillah..tak la berat sangat....

korang macam mana??? masih tak nak dietkan blog korang??
terpulangla yer...
Cuma nasihat jer :)


p/s: tengok blog otai2...ada berat2 x??hu2


0 Comments to “Beratnya Blog Ko.. Pi diet...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...