Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Copy Paste Entry Personal?

Copy Paste Entry Personal





Assalamualaikum...
Copy Paste Entry Personal
Ada la rakan blogger yang ngadu kat aku kan...
Tapi memang rasa kelakar pulak..

Ni antara yang aku rasa pelik la.....
Kalau copy paste artikel ker...
Puisi ker...
Sajak ker....

Leh la tahan jugak....
Masuk akal....
Ini entry personal pun jadi nak copy paste....

Contoh entry personal...
Saya pi jalan2 dengan family...
Saya pergi date dengan pakwe....
Itu pon nak copy paste ker???



Adoyai....
Ini pelik nie....
Leh masuk pertandingan pelik sedunia nie..hu2.....

Kalau nak copy paste pon...
Ambli la yang logik sikit...
Pastu kredit kan....

Kalau aku buat cerita buang air kat tandas....
Rasa ada orang nak copy paste tak??
hahahaha

Adoi2...
lawak kadang2 tu dunia blog nie..hu2
Korang rasa pelik x??
Ke aku sorang jer yang pelik??hu2


0 Comments to “Copy Paste Entry Personal?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...