Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Dah Puas Hati Tok Anjang Ko?

Dah Puas Hati Tok Anjang Ko?



Assalamualaikum....
Dah Puas Hati Tok Anjang Ko?

Sedap sangat buat entry hentam aku....
Bajek aku tak tahu?
Patut la tak balas Shout aku..
Tengah tulis entry nak hentam...
Ok2..xper..

Sorang buat entry nak balas dendam sebab aku pernah buat entry pasal tektik kotor dia...
Sorang pak turut.....
Tak tahu esok lusa kalau dia buat silap, saper yang hentam..... Dan saper yang back up...

Aku back up ko..ko hentam aku.. ok fine...
Sorang siap buat tag Manusia Perangai Babi, sorang lagi kepala Hotak Kau...
Aku terima dengan hati tertutup...

Pasal apa yer?
Ala.. pasal BUAT BLOG BARU UNTUK BLOGLIST...
Aku la insan tu yang diorang meriah sakan nak hentam...
Xper... Jangan besok melutut jilat tapak kaki aku nak mintak tolong...

(kasar nya entry nie)


Untuk Blogger yang tukar link dengan aku... Terima Kasih aku ucapkan.. dan aku mntak maaf kalau ade yang terguris hati sebab aku kumpulkan semua bloglist dalam blog Khas untuk bloglist...

Tapi ade menda yang aku nak bagi tahu....
Aku da bagitahu siap2 blog mana yang aku nak penuhkan bloglistnya...


Nampak tak aku da bagitahu? Jadi kepada yang nak tukar link.. Aku xde paksa.. Nak tukar.. Tukarlah.. Taknak Tukar.. terpulang...

Tapi aku da bagi tahu awal2...

Kenapa aku buat macam nie...
Untuk pengetahuan korang..
Aku punya broadband memang cap ayam giler...
Dah la cap ayam, aku pulak duduk kat Kg sekarang... Niat aku bila aku da balik ke U..
Baru aku akan pasang bloglist kat blog aku....
Sebab wireless U laju...

Tak percaya? ni r berat blog aku sebelum aku letak bloglist...

berat sebelum letak bloglist 84.82 KB (Ringan)

Selepas letak bloglist 152.15 KB (Berat)

Ini antara satu sebab kenapa aku buat macam tu.. Tapi ada orang yang tak sekolah tu hentam aku kata Bloglist tak memberatkan.. Aku yang sengaja tak nak isi... Nasihat aku, ko pergi sekolah dulu, baru kau nak sekolahkan aku..

Aku seorang yang selalu peka dengan komen.. kalau diorang komplen blog aku berat.. aku akan cari jalan untuk ringan kan semula..
Sebab kalau bloglist tu menyusahkan pelawat blog aku untuk masuk blog aku.. aku terpaksa delete...
Jadi... Sekurang2 nya blog khas aku tu da back up semua bloglist aku....
Aku selalu blogwalking guna blog tu...

Ok, tu sekarang, sebab rasanya semua orang menyokong mamat yang hentam aku tu kan... Aku berterima kasih atas nasihat murni diorang menasihati aku... 

Untuk kebahagiaan mereka yang ak paham tu.. Aku letakkan jugak bloglist kat blog aku nie....
Sekarang macam mana bro? Ada baik ka? 

Time hentam orang memang best... Time kena hentam kau rasa sendiri..

Pengajaran untuk aku dan semua...



p/s: Aku menghormati kau sebab tu aku tak buang kau dari bloglist aku...

yang sibuk hentam blog aku nie.. kau da siap balas semua orang yang tinggal jejak kat blog ko? aku rasa ko belum buat...pergi buat dulu maa.. baru la datang nak sibuk2, baru r masyuk...

ops, lagi satu... da buang ker hasil2 duit haram kat blog ko tu hasil titik peluh orang lain? orang lain penat2 hidup.. kau pun suka2 makan... siapa tengah sedap makan sekarang? kau ke aku? pergi sekolah dulu, baru sekolahkan aku... ok..


0 Comments to “Dah Puas Hati Tok Anjang Ko?”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...