Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Misi Balas Dendam Kepada Mereka... Malaysia Vs Singapura..

Misi Balas Dendam Kepada Mereka... Malaysia Vs Singapura..



Assalamualaikum....
Misi Balas Dendam Kepada Mereka... Malaysia Vs Singapura..
Memang... Kita boleh untuk menang.. 3 gol mesti dicari...

Tiket habis dijual... menunjukkan kami penyokong memang semangat nak Malaysia layak...
Rajagopal, sekarang bukan waktu nak test formasi macam perlawanan pertama...

Tolong... Kalau bukan sekarang kita layak ke piala dunia... Bila lagi kita nak layak?
Ni la masa yang sesuai....

Safee, Hadi, Amirul Hadi, Kunalan, Amar, Guru, We need a goal... (ntah betul ke tidak B.I aku ni)

kalau menang 2-0 kita layak!

p/s: malas da aku nak layan blogger2 poyo yang tengah attack aku.... yang penting aku berblog untuk aku puas... Malaysia.. kembalikan lah semangat berblog aku... uuuwwaaa!!!


0 Comments to “Misi Balas Dendam Kepada Mereka... Malaysia Vs Singapura..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...