Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Rasa Nak Henti Berblog.. Biarkan ia Di Belakang.. Teruskan Berlari...

Rasa Nak Henti Berblog.. Biarkan Ia Di Belakang.. Teruskan Berlari...



Assalamualaikum....
Rasa Nak Henti Berblog.. Biarkan Ia Di Belakang.. Teruskan Berlari...

Korang pernah rasa nak berhenti berblog? Kalau korang tak rasa... Aku tengah rasa.... Rasa nak stop blogging...
Tapi apa faedah yang aku dapat? Biarkan mereka ketawa terbahak2 sebab tengok kejatuhan aku??

Kena hentam ke atau xkena hentam ker.. Aku peduli ape... Aku tetap dengan cara aku... Malas aku nak layan..
Rasa seronok dengar aku merapu... korang singgah r baca2, komen2, kan.. Aku akan balas balik...
Orang berbudi kita berbahasa...  berkawan biar seribu tapi kahwin biar empat.. (ada kena mengena ke?) haha

Kalau rasa nak masuk blog ni nak cari kelemahan blog nie... aku syorkan cari blog lain.. Bukan kat sini tempat ko..

Aku perasan ade orang yang menyampah... tapi biarkan dia menyampah sorang2... blogger berjuta dalam dunia.... bukan dia sorang jer blogger.. betul x?

kalau aku, menegur ada cara.. macam aku, aku suka menegur.. tapi cara aku baik... (bagi aku la).. takde nak maki hamun... dan sebagainya..

Ramai blogger2 baru yang aku tegur... Aku tegur baik2 jer... aku pon straight to the point... Dik..tu salah tu... nanti berat blog... jangan buat macam tu..isi widget tu bukan ade faedah pon dik.. nanti berat blog.. adik sayang visitor ker adik sayang widget? Adik pilih la :)

Pilih lah yang mana nak......

Itu la cara aku tegur..
Baru2 nie ade adik2 yang nak masuk Universiti teragak2 nak masuk ke x.. Alhamdulillah.. Aku nasihat leklok.... Kalau dia terasa.. aku mntak maaf...

Mungkin ini cara aku.. Dan mungkin itu cara korang.. Setiap orang ada cara yang berbeza...

berhenti berblog?
Kenapa?
Nak tunjukkan yang korang tu salah?
Nak biarkan pembenci korang tu bangga dengan pengunduran korang..
Teruskan berblog.....

Kalau korang berhenti menunjukkan korang salah...

Cipta nama sendiri..cipta identiti sendiri....
korang akan berjaya...

p/s: nasihat kepada yang nak berhenti berblog...

kepada yang komen entry2 aku sebelum nie.. sorry, aku xde mood nak balas... Kalau ada masa aku balas k...


0 Comments to “Rasa Nak Henti Berblog.. Biarkan ia Di Belakang.. Teruskan Berlari...”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...