Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Thanks For Support..

Thanks For Support..



Assalamualaikum...
Thanks For Support..
Macam retis jer.... ker retaik? haha atau pun retikus...

Thanks kepada semua yang support blog ni...
Bila aku cakap berhenti blogging... Ramai yang bagi pendapat dan thanks aku ucapkan...
Ada buat entry lagi... tengok r kat SINI

Thanks aku ucapkan...
Kalau pasal berhenti berblog... Aku memang akan berhenti.... Paling cepat pon kalau BE aku da habis semuanya.. Itu kot paling cepat.. paling lama x tahu la bila.. (mati lain cerita)

Semangat memang takde r.. Idea memang hilang... Jap lagi kena bukak buku.... tengok entry2 aku yang pernah aku tulis.... Nak diisi dalam blog..

oh sebelum aku lupa.. aku mintak maaf kalau blog ni sedikit berat.. sebab da di masukkan ratusan blog di dalam bloglist.. Tapi aku rasa line korang power da kan...Kalau line broadband aku ni..kena r refresh 2,3 kali.. kalau line korang aku rasa da power sangat..mesti boleh bukak..

Kang x isi bloglist tu ada lak raja blogger bising.. malas lak aku nak dengar..panas mata,hati telinga..semua panas....hu2.. malas cerita panjang....

Lagi sekali ak ucapkan jutaan terima kasih k.... Aku nak mencari semangat yang hilang jap..hu2... Boleh buat tajuk lagu nie..hu2


0 Comments to “Thanks For Support..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...