Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Ibu Kepada Kembar 8 hidup merana dan stress....

Gambar Hiasan Dari GOOGLE


Assalamualaikum....

Hari nak cerita tentang ibu kepada kembar 8....
Ramai anak2 dia...
Sekarang jumlah anak dia ada 14....

Tapi...dia tak mampu...
Ternyata dia stress membela anak nya...
Dia mengangap anak dia mcm binatang jer...
yer r...banyak sangat....

Dia ada rasa nak bunuh diri....
Sebab tak larat nak jaga anak2 dia....
Pendapat korang macam mana??

Kita sebagai orang Islam...
Kita bersyukur la....
Rezeki tu 14 orang anak....
Orang lain kahwin 10 tahum...sorang anak pon xde...

Nasib baik cerita kat atas citer bukan orang Malaysia :)

korang nak baca lanjut kat SINI



Sekarang aku tengah nak wat bloglist...
tak nak join ke??
nak?? klik SINI k :)


5 Comments to “Ibu Kepada Kembar 8 hidup merana dan stress....”

ghab van hal (July 5, 2011 at 9:39 PM)

kesian jugak.=(

saiazuan (July 5, 2011 at 9:57 PM)

trlebih rezeki :D


letter for you
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/dear-wenger.html

ZORA (July 5, 2011 at 10:05 PM)

kesiannn...

zarulfarhana (July 5, 2011 at 10:08 PM)

ishhh la....seronoknya dpt kembar...

MMD (July 6, 2011 at 5:48 AM)

As Salam. jika Nadya ada suami, sudah tentu stressnya kurang kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...