Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Kenapa Lelaki Tak Suka Warna Pink??

Kenapa Lelaki Tak Suka Warna Pink??



Assalamualaikum..
Kenapa Lelaki Tak Suka Warna Pink??

Aku pun tak tahu sebabnya...
Mungkin sebab itu warna khas untuk perempuan.....
Macam2 cara da ade untuk mempopularkan warna Jambu nie...

sampai keluarnya kumpulan Jambu tuk mahajarajalawak...
Tapi kalu aku di suruh pakai baju pink ni...
Adoiyai...Stress aku...geli kot....

Biar la permpuan jer yang pakai baju warna pink ni...
sebab aku suka perempuan pakai baju pink nie...
tapi kalau laki yang pakai...memang out la....
geli geleman aku tengok....

Nak2 yang tak berwarna cerah kulit nya...
Lagi la tak masuk...
hu2

kartun pun stress pakai..ni pulak aku..haha


Pendapat korang mcm mana??
Ni pendapat aku ler..hehehee

:)


0 Comments to “Kenapa Lelaki Tak Suka Warna Pink??”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...