Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Virus Terbaru Di Facebook

Virus Terbaru Di Facebook


Virus Terbaru Di Facebook

Assalamualaikum...
Ade lagi citer sal virus....

Aku ingatkan betul2 mereka2 nak belajar omputeh..haha
Tiba2 how r u?
Aku cakap sakit ke budak ni tiba2 nak ajak berspeaking....

Aku pernah terlayan.....
Tapi aku rasa aku takde terklik mana2 link lagi...

Tapi kalau ade aku tiba2 nak speaking dengan korang tu...
Maknaya bukan aku la tu...



Bagi yan belum tahu lagi....
FB sekarang ada virus baru yang tengah menular2...
Kalau korang tengok tiba2 kawan2 korang chat tanya how are you ke aper ker..jangan layan..Abaikan jer...

Sebab kalau korang layan..diorang akan balas dan balas...sampai bagi link..
Kalau korang klik...
Korang tak boleh nak log in FB..

tu jer kot yang aku tahu...
Sama2 la kita hati2 k :)


0 Comments to “Virus Terbaru Di Facebook”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...