Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Langit Tak Selalunya Cerah..

Langit Tak Selalunya Cerah..



Assalamualaikum...
Langit Tak Selalunya Cerah..

Itu lah ungkapan orang lama-lama tentang situasi hidup kita...
Yer...
Masa aku tengah makan....
Dengar berbicara tentang ini..

Dulu hidupnya senang.. Tapi sekarang hidupnya susah...
Betul...
seperti yang aku alami.....

Aku tak suka cerita tentang hidup aku sebenarnya...
Sebab ada yang hampir menangis kalau dengar kisah hidup aku....

Tetapi itu semua tak penting...
Yang penting kita kena tahu ialah..
setiap manusia ada ujian masing2......
Ada rencah hidup masing2....



Tak semestinya kita senang sekarang...
kita akan senang kemudia hari....
Tak semestinya kita susah sekarang....
Kita akan susah dikemudian hari....

Setiap kehidupan manusia mesti ada ragan=m dan ujian tersendiri...
Apa yang penting ialah kita berdoa agar...
Semua ujian yang di lalui ini...
Kita lalui dengan tabah.....

Semoga allah mempermudahkan segala urusan kita...
Amin...


0 Comments to “Langit Tak Selalunya Cerah..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...