Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Layan Citer Personal Taste Jap..


Assalamualaikum....

Bosan2 ditengah malam nie....
Dihulur pulak cd cter personal taste nie....

Tengah sedap2 layan...
CD lak tersangkut....
Bukak blog kejap.....

Kongsi la dengan korang apa yang aku nak buat...
buat ape?
Layan cter nie r...
hahahaa

Aku ni layan ker cter Korea nie??
Layan la jugak kalau da bosan tahap unta nie....
Korang bosan???

Tengok la gambar yer....
Nak ajak tengok sekali mcm tak boleh lak..hehehe :)

Jiwang sangat ker cerita Korea nie...
Bagi aku la...
Awal2 dulu sebelum aku layan...
Memang aku cakap cter korea nie jiwang karat...
Tapi kalau tengo betul2...
Dia ada jalan cerita yang menarik...
Mungkin la ni sebab cerita Korea ni menjadi pilhan ramai...

Ok la....
Nak layan jap...da~~




5 Comments to “Layan Citer Personal Taste Jap..”

My Name is Mar (July 4, 2011 at 7:24 AM)

Personal taste tak best sangat..
Kalau nak cerita lagi best..
My Girlfriend is Gumiho or 49 days..
Itu lagi best..

sharifah sakinah (July 4, 2011 at 7:26 AM)

coffee prince.........princess hour.....best gak....hehheeee

MSfaten (July 4, 2011 at 7:27 AM)

huhu.best je cte niee.
cer tgok sini ..
http://realstoryofme.blogspot.com/2011/04/done.html

:)

maya anis (July 4, 2011 at 7:31 AM)

korea???
opsss sory....hahhahah....
tp minat superjunior..aik???

Nurainaa Sofia Nurazizul (July 4, 2011 at 2:20 PM)

xminat korea sangat. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...