Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Murah Tak Berkualiti, Atau Mahal Tapi Berkualiti...


Assalamualaikum....

Hari nie....
Aku keluar r dari sarang kejap berjalan2 kat Endau Bandaraya Metropolitan nie...
Ingat nak potong rambut....
Tapi...
Kedai tu tulis balik Makan....

Ini bukan kedai yang aku pergi..hehe


Sejam aku tunggu...dia pon tak sampai2...
Masak dulu kot..hehe

Aku lepak kat tempat aku kerja dulu..
Bersembang dengan bekas bos aku..

Sembang pasal perkhidmatan Public Bank...
Walau pun agak mahal caj perkhidmatan dia...
Tapi orang masih suka...
sebab..
Kelajuan diorang menjalankan tugas...

Mungkin orang sekarang mementingkan kualiti kot..
Tak kisah tentang harga tapi kepuasan itu ada...

Korang rasa macam mana???

Berkualilti pasti puas hati ker?


Bagi aku la...orang ada duit sedap r cakap mcm tu...
kalau macam aku nie...
Pokai2...

Mana nak ambil barang yang mahal2....
mesti yang murah2.....
Korang pulak macam mana???

Sedikit Tazkirah untuk korang :)


12 Comments to “Murah Tak Berkualiti, Atau Mahal Tapi Berkualiti...”

teha (July 2, 2011 at 11:48 PM)

lg prefer mahal tp berkualiti.. hehe ~~

zarulfarhana (July 2, 2011 at 11:52 PM)

time ada duit bru cri mahal ckit...tp law tgh brjimat...cri yg murah ja...

tp kn law murah pon pndai jaga tahan lma jgak kn...

Afiq Ryunosuke (July 3, 2011 at 12:03 AM)

qualiti tk kisah sgt~~
mcm aku ler bli action figure cap ayam~~
tp dijaga dgn baik~~
Ade yg sanggup lak tu tawar harga mahal nk bli balik dari aku sbb koleksi tu payah nk cari~~
:P

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (July 3, 2011 at 12:13 AM)

murah tak semestinya tak berkualiti,mahal tak semestinya berkualiti..tambah2 skrg ni brg mahal berjenama pun byk yg low quality sbb byk bercampur dah,entah btl ori ke tak.
So,murah pun ok asal pandai jg tahan lama gak..

bobiedanbad (July 3, 2011 at 12:37 AM)

yang murah, cantik tapi berkualiti tip top...itu yang best :)

acmal (July 3, 2011 at 12:40 AM)

depend pada ap yang kita nk beli..if barang tu untuk bergaya why shoul beli yg murah dan selesa.tp kalau brg tu untuk keselamatan beli lah yg mahal,contohnya helmet moto..kalau bleh beli yg mhal untuk safety,lg stu charger handphone..kalau boleh beli la yang original.biar mahal sikit jgn nt handphone short hihi..

Zombie Insaf (July 3, 2011 at 12:42 AM)

kuk3..blogwalking..jom join blog Zombie Insaf..blog tragis + seram + seksa + lawak + insaf kat sini : zombiensaf.blogspot.com

pandangkedepan (July 3, 2011 at 1:54 AM)

mahal and berkualiti..:P

mykhalis (July 3, 2011 at 2:15 AM)

Khalis rasa ni kali pertama jumpa blogger yang dekat2 nie.. duduk endau ke?leh wat gathering blogger nie..wahahha..

Scatty Kinki (July 3, 2011 at 2:17 AM)

ermm..murah xberkualiti,mahal brkualiti..
bg sy bnda cm ni depends jgkla..
xsemua bnda mahal dpt memuaskn hati pembeli
atau pengguna kn..
yg pnting jgn membazir sbb nk ikut owg
tp nk beli atau wat something berdasarkn apa yg kite nk
yg pnting kite puas ati..
mahal atau murah bergantung pd cr kite menilai sesuatu bnda tuh..

Aiman Ariffin (July 3, 2011 at 3:19 AM)

If you can afford the expensive ones which consist of quality and better service then why not? :)

izfanora (July 3, 2011 at 5:16 AM)

paling mudah, surver dulu.. :)

harga berpatutan, dengan kualiti yang diinginkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...