Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Nizam Ijam Akan bertukar kepada nizamijam.com

!                                                                              Nizam Ijam!


Assalamualaikum semua rakan2 blogger...

InshaAllah dalam masa terdekat ni..
Saya akan bertukar daripada nizamijam.co.cc kepada nizamijam.com ...

Ini akan memberi kesan kepada semua blog yang telah meletakkan blog nizam ijam di dalam bloglist mereka...
Jika domain ini telah bertukar...
Korang tidak akan dapat update terbaru dari blog nizam ijam...

Jika saya da bertukar domain kepada nizamijam.com...
saya akan inform kat dalam fanpage blog ini...
untuk fan page korang boleh klik SINI

jadi kalau korang tengok lama sangat da blog saya tak update dalam blog korang tu...maknanya...
saya sudah pun bertukar domain...

Jadi cepat2 la rujuk kat fan page k :)

Thanks sebab bagi support kat blog nie :)

Nizam Ijam Akan bertukar kepada nizamijam.com


4 Comments to “Nizam Ijam Akan bertukar kepada nizamijam.com”

Nurainaa Sofia Nurazizul (July 4, 2011 at 2:33 PM)

oraiteee :D

fyna (July 4, 2011 at 7:23 PM)

bestnye nak tukar ke dot com lak...
fyna pown x taw bile lagi nak tukar.




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com
:)

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (July 4, 2011 at 7:50 PM)

bgslah dah boleh guna dot com..lgpun rasanya domain co.cc ni dah tak diindex page oleh nenek google dah-ada terbaca berita google tak index lg domain co.cc kat entri rakan bloggers.

zarulfarhana (July 4, 2011 at 8:49 PM)

ok ok....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...