Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sepah Minta Maaf...Isu Maharajalawak



Assalamualaikum....

Ok.... baru nie kecoh pasal Sepah meniru gaya Ustazah Nor Bahyah tu kan...

Kalau korang baca harian Metro Hari ni...
Jep dari kumpulan Sepah mengeluarkan kenyataan minta maaf kepada sesiapa yang terasa dengan lawak mereka semasa persembahan di dalam Maharajalawak.....

Ok..korang baca la SINI


8 Comments to “Sepah Minta Maaf...Isu Maharajalawak”

sharifah sakinah (July 1, 2011 at 11:48 PM)

ooo..ye ke???x taulah plak die tiru stail ustazah 2......

Adam Idris (July 2, 2011 at 12:25 AM)

bukan dekat FB usatazah dia tulis dia xkesah ke...
huhu

Anif Abdullah (July 2, 2011 at 12:45 AM)

kat fb,respon ustzah ok jer..dia tak sentap pon.. btw,kalau nak lagi sopan better sepah mintak maaflah kan..

zaidah (July 2, 2011 at 12:48 AM)

ustazah profesional sebab tu dia tak melatah n tersentap bila sepah meniru gaya ustazah

cleverspider55 a.k.a alam1cinta (July 2, 2011 at 1:05 AM)

walau ustazah tu tak kisah,tp kalau dah dia minta maaf tu maknanya dia rasa perbuatannya tu tak elok.Bgs apa tindakannya minta maaf dulu sebelum benda tu jd isu yg tak baik.

Azri Fathurrahman (July 2, 2011 at 1:20 AM)

ustazah bagus , tak sentap tak melatah , cool je .. sepah pun bagus sebab diaorang minta maaf . :D

pyejal (July 2, 2011 at 4:04 AM)

sama juga lah dgn dato fadzilah kamsah.ptg td jumpa dia.kool je aku tengok.

baca di sini:
”Maharaja Lawak Akhir lwn Dato' Fadzilah Kamsah”

zarulfarhana (July 2, 2011 at 5:21 AM)

bru tgk sepah tiru ustzah tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...