Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Sombongnya Engkau!!

Sombongnya Engkau!!



Assalamualaikum....
Sombongnya Engkau!!
Nampak macam entry nak tembak orang....
tapi da tentu bukan sebab itu bukan jenis saya.....

Kenapa perlu sombong?
Da cukup berkuasa?
Da cukup ada power?
Rasa da hebat sangat?
Rasa da retis sangat??

Ker retikus......
Sombongnya Engkau!!




Tapi saya yakin tiada yang sombong dalam dunia blogger....
Ada yang sombong...
Biar dia sombong sorang dalam dunia dia sendiri...
Blogger satu komuniti...
Kalau nak berjaya kena ramah...
Jika sombong....
Paham2 jer r..

Jalan lah dia punya sombong....
Aku tengok otai2 blogger ramai gila yang baik2..
Tak sombong....
Jangan judge dia sombong....
Cuba dekati dia dulu....

Baru kita leh tentukan yang dia sombong atau pun tidak.....

Isu komen?
Yang tak balas komen tu??
Kalau saya... saya da balas k semua yang komen saya...
jangan nak tipu...hu2.....
Sombongnya Engkau!!



kalau tuan punya blog tak balas komen....
Kita pikir positif sikit....
Mungkin dia terlalu bz....
Hidup bukan nak berblog jer..
banyak lagi kerja...
Anak bini bagi yang dah kawin...
Makwe2 dan pakwe2 bagi yang belum kahwin (leh cetus kontroversi ni)
jadi kita pikir positif...

Tapi kalau ada yang sombong...
Nak kita koemn dia,... tapi dia tak komen orang punya...
Aku bagi ayat Jai KL Gangster kat orang tu...

"kalau ko nak hidup senang, aku pon nak hidup senang"

Happy blogging :)
Sombongnya Engkau!!
haha

Kalau sombong kena macam ni..aku xnk..haha


0 Comments to “Sombongnya Engkau!!”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...