Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Welcome To UUM

Welcome To UUM

Assalamualaikum...
Selagi tahniah kepada semua adik yang dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti...
Hari ni aku nak khususkan kepada adik-adik yang dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti Utara Malaysia..

Apa yang korang tergambar masa korang dapat UUM?
Mesti korang tertanya2 macam mana keadaan dia kan..
Besar mana?, Cantik ke tak?, mesti itu lah. Korang takkan benda lain nya.
Atau pun yang korang pikir, kenapa lah jauh sangat kat pelususk Malaysia...

Bagi aku, aku suka belajar jauh2.. dan kat UUM adalah tempat yang tepat bagi aku..
Mana tak nya, semuanya cukup.. dengan tempat tinggal, dengan kemudahan infrastukturnya...
Sememangnya aku sangat puas hati..
Tak payah dah aku nak keluar...
Semuanya ada...

Kalau dari segi kecantikan tempat tu korang jangan cakap la...
Pengantin baru lepas kahwin bersepah tangkap gambar kat UUM...
Nak cakap aper lagi tahap kecantikan dia..
Memang terserlah la..hehe



Alah... cakap banyak xbest r.. tak suprise la...
biar tertanya2 sikit...
Baru best, baru ada fair ma....

Ok aku kongsikanlah gambar UUM kat korang... bagi nampak gambaran sikit... :)


Cantikkan :)

Gambar sungai di UUM

Dewan MAS UUM, Dewan utama

Pintu pagar UUM

Litar Go Kart UUM

Litar Go Kart UUM

Kolam Renang UUM

Tak saba aku nak grad..hehe

Kolam renang UUM


Aku malas nak cerita pasal blajar dulu sebab tu korang kena datang UUM dulu baru korang leh tahu...
Aku ceritakan pasal suasana dulu.. sebab tu yang korang pikirkan sekarang kan... :)


0 Comments to “Welcome To UUM”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...