Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Layan Kilauan Emas..

Layan Kilauan Emas..



Assalamualaikum...
Layan Kilauan Emas..
Malam ni buka2 tv ade lak realiti TV pasal Kilauan emas ni...

Aku search jugak kat internet, ramai jugak tak menyokong, sebab hujung usia buat apa nak lagha2 lagi kan. Betul jugak.. Aku no komen la tentang tu.

Bila aku tengok orang lama2 menyanyi, lain jugak feel dia. Ada perasaan, sejiuk jer mendengar, ada soul la. Ada jiwa..

Tapi ada juga yang kureng, ada jugak yang aku tengok dia nyanyi jer, rasa gelisah gila. Macam aku tengok Amir buat show masa Maharajalawak.. Risau jer aku tengok..hehe

Tahniah la kepada yang dapat ke final.. yang xlepas tu.. adat la pertandingan.. Asyik menang jer..siapa nak kalah... Asyik puji jer bila pulak nak kutuk...hu2



p/s: aku tengah berbulu tengok blog sorang ni macam hentam aku jer... tapi sabar... jangan main tembak jer..kang salah...malu...hu2


0 Comments to “Layan Kilauan Emas..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...