Klik Sini Jika Anda Berminat Beriklan Dengan Kami

Tu La.. Tak Tahu Nak Cakap.. Bila Da Kena..

Tu La.. Tak Tahu Tahu Nak Cakap.. Bila Da Kena..



Assalamualaikum...
Tu La.. Tak Tahu Tahu Nak Cakap.. Bila Da Kena..

Aku da kata apa yang aku buat ada bukti... da aku kata macam tu.. mesti la aku da kaji dulu... Ko yang hentam aku dulu... Bila aku cakap macam tu mula la nak terasa....

Cakap aku berlagak la aper la.. Tapi saper yang mulakan? Saper yang nak jadi Hero Malaya sangat tu? Jadi la.. da kena balik mula nak buat ayat sedih... Loya lak aku dengar...

Pergi Sekolah Dulu tu kan ayat dalam KL gangster... Tak tengok la tu.. Bukannya aku nak berlagak sebab aku belajar kat mana2....

Maksud ayat "kau sekolah dulu baru kau nak sekolahkan aku" ialah..
Kau tengok dulu menda yang aku buat tu salah ker x...Ada sebab ke tak... baru hentam loooorrrrhhhh...


Malas panjang cerita... Cerita tutup.....


0 Comments to “Tu La.. Tak Tahu Nak Cakap.. Bila Da Kena..”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...